Bådoptagning efteråret 2024

Datoerne for bådoptagning er nu lagt ind i kalenderen, datoerne er 4. oktober, 12. oktober, 25. oktober og 9. november.

Tilmelding til bådoptagning skal ske via medlemsportalen i lighed med søsætningen i foråret. Man logger ind på sin profil og trykker på ”Tilmelding” øverst i højre hjørne.

I lighed med bådoptagningen i efteråret 2023 vil stativerne blive lagt ud til den enkelte optagningsdag, det er derfor vigtigt, at stativerne er mærket med medlemsnummer.

Af hensyn til koordineringen af udlægning af stativerne bedes man tilmelde sig en optagningsdag, så snart man har en ide om, hvornår man vil op. Der vil være et maksimum på 25 både pr. optagningsdag.

På optagningsdagen møder alle kl. 7 og betaler på kontoret. Taksten er 700 DKK og skal betales i kontanter, vi modtager ikke MobilePay.

Ikke alle kan komme op kl. 7, men så hjælper man hinanden. Erfaringen fra den sidste optagning og søsætning er, at det forløb rigtig godt.

Optagningen koordineres og ledes af Henrik og Leif.